Στην χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αγρινίου, πιθανότατα του τελευταίου πριν την ορκωμοσία της 30ης Αυγούστου, αποφασίστηκε μετά από εισήγηση του αντιδημάρχου Αγρινίου Νίκου Γκρίζη να καταργηθεί το 8ευρω που πλήρωναν οι αθλητές για να πάρουν μέρος στον αγώνα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε γιατί η παροχές από το δήμο για τον ημιμαραθώνιο θα έχουν χαμηλότερο κόστος κατά περίπου 2,500 χιλ ευρώ. Με αυτή την εξέλιξη ο δήμος μπορεί να καλύψει τα έξοδα της συμμετοχής των αθλητών. Το σώμα έκανε δεκτή την πρόταση ενώ στο παρελθόν η «χρέωση» είχε προκαλέσει τις αντιδράσεις τις αντιπολίτευσης, παρόλο που τα αθλητικά σωματεία της περιοχής δεν διαφώνησαν για τα 8 ευρώ. Στην συζήτηση αυτή ήρθε και η πρόταση να πραγματοποιείται ο ημιμαραθώνιος Μιχάλης Κούσης κάθε δεύτερη Κυριακή του Οκτωβρίου.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






