Πολύ ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το νοσοκομείο του Ρίου για τον γιατρό από το Αιτωλικό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο χτυπημένος από τον Κορωνοιό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο γιατρός έχει αποσωληνωθεί από την προηγούμενη εβδομάδα και πλέον νοσηλεύεται στο νοσοκομείο εκτός ΜΕΘ. Η υγεία του πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και ίσως μέσα στην επόμενη εβδομάδα να πάρει εξιτήριο.
Επετειακή εκδήλωση Σχολών Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας στην Ι.Π. Μεσολογγίου.
Ωδή Μαρτύρων Ελευθερίας» Επετειακή εκδήλωση Σχολών Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και...









