Πολύ ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το νοσοκομείο του Ρίου για τον γιατρό από το Αιτωλικό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο χτυπημένος από τον Κορωνοιό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο γιατρός έχει αποσωληνωθεί από την προηγούμενη εβδομάδα και πλέον νοσηλεύεται στο νοσοκομείο εκτός ΜΕΘ. Η υγεία του πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και ίσως μέσα στην επόμενη εβδομάδα να πάρει εξιτήριο.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








