Πολύ ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το νοσοκομείο του Ρίου για τον γιατρό από το Αιτωλικό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο χτυπημένος από τον Κορωνοιό. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο γιατρός έχει αποσωληνωθεί από την προηγούμενη εβδομάδα και πλέον νοσηλεύεται στο νοσοκομείο εκτός ΜΕΘ. Η υγεία του πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και ίσως μέσα στην επόμενη εβδομάδα να πάρει εξιτήριο.
Μεσολόγγι: Ενημέρωση για εργασίες στην οδό Λ. Βύρωνος
Η Διοίκηση του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, κατόπιν συνεννόησης με τη Δημοτική Αρχή και...









