Θετική βρέθηκε σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr δασκάλα σε δημοτικό σχολείο της Κατοχής. Το τεστ για κορονοιό που έγινε στην δασκάλα βγήκε θετικό και είναι το δεύτερο μέσα σε λίγες μέρες σε σχολική μονάδα στην Κατοχή. Σύμφωνα με πληροφορίες στο πρώτο δημοτικό έκλεισαν οι τρεις τελευταίες τάξεις και έγινε απολύμανση ενώ το ίδιο αναμένεται να γίνει και στο σχολείο που διδάσκει η δασκάλα η οποία λέγεται ότι κατάγεται από την Φλώρινα. Η ίδια βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι της ενώ αναμένεται κλιμάκιο το ΕΟΔΥ στην περιοχή.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...








