Θετικός στον κορωνοιό βρέθηκε σήμερα γιατρός του νοσοκομείου Αγρινίου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του AgrinioNet.gr ο γιατρός αισθάνθηκε αδιαθεσία και προχώρησε σε rapid test το οποίο βγήκε θετικό. Άμεσα ακολουθήθηκαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και ο γιατρός βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του. Παράλληλα ιχνηλατούνται οι επαφές του γιατρού ενώ έγινε απολύμανση στους χώρους του νοσοκομείου Αγρινίου
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






