Από την Κυριακή και κάθε Κυριακή στο νοσοκομείο Αγρινίου όσοι επιθυμούν θα μπορούν να εμβολιαστούν με το εμβόλιο της Moderna. Σύμφωνα με όσα ανέφερε στον ΔΥΤΙΚΑ FM ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Αγρινίου Παντελής Παπαθανάσης στο νοσοκομείο Αγρίνιο θα μπορούν να απευθυνθούν όσοι επιθυμούν να εμβολιαστούν με το Moderna, ενώ επισήμανε για μια ακόμη φορά ότι θα πρέπει να εμβολιαστούμε το συντομότερο δυνατό όλοι γιατί είναι ο μόνος τρόπος να αναχαιτίσουμε τον ιό. Επισήμανε επίσης ότι χρειάζεται πλέον αυτοσυγκράτηση στις μετακινήσεις και στις συναναστροφές μας.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









