Ο Σύνδεσμος Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Αγρινίου την 15η Ιανουαρίου 2020 πραγματοποίησε την Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών του για το έτος 2020. Μετά το πέρας των εργασιών της Γ.Σ., προχώρησε όπως ήταν προγραμματισμένο, σε Αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του Δ.Σ. για την επόμενη τριετία, με χαρακτηριστικό την αθρόα προσέλευση των μελών του. Μετά την εκλογή των Τακτικών και Αναπληρωματικών μελών για την ανάδειξή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο αλλά και την Εξελεγκτική Επιτροπή συνήλθαν σε ειδική συνεδρίαση συγκρότησης σε σώμα και προέκυψε η κατωτέρω σύνθεσή του.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






