Αναμένεται τις επόμενες μέρες να ανακοινωθεί και τυπικά ο νέος διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου Ανδρέας Τσώλης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο διορισμός υπογράφηκε την περασμένη Τρίτη και θα ακολουθήσει η δέσμευση της πίστωσης, η εγγραφή στο μητρώο του υπουργείου και τέλος η δημοσίευση στο ΦΕΚ. Όλα τα παραπάνω αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα.
Μια συναυλία αλληλεγγύης
Ο Δήμος Αγρινίου ενημερώνει ότι η προγραμματισμένη συναυλία «Στην πόλη των χρησμών» του μουσικού σχήματος...








