Χτες, Κυριακή 14 Οκτωβρίου, σημειώθηκαν δύο βλάβες στο κεντρικό δίκτυο ύδρευσης της Μακρυνείας οι οποίες επισκευάστηκαν αργά το βράδυ. Οι εργασίες συνεχίζονται και σήμερα από νωρίς το πρωί, προκειμένου να αντιμετωπιστούν μεμονωμένα προβλήματα επάρκειας νερού, που εμφανίζονται σε συγκεκριμένους οικισμούς.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






