Συνεντεύξεις Τοπικά Νέα

Χρ. Κολοβός “Μελετώνται και συζητούνται, ερευνώνται διάφορες μέθοδοι και τρόποι επανεκκίνησης “

Την κατάσταση που επικρατεί στην  Α Θμια εκπαίδευση του νομού Αιτωλοακαρνανίας έδωσε ο διευθυντής Χρήστος Κολοβός μιλώντας στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη. Ο κ. Κολοβός περιέγραψε τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι δάσκαλοι που είδαν από την μια στιγμή στην άλλη να αλλάζουν όλα στον τρόπο διδασκαλίας των μαθητών. Και μέσα σε αυτή την πανδημία που ανεστάλη η λειτουργία των σχολείων οι δάσκαλοι συνέχισαν το έργο τους και η Πρωτοβάθμια πέρα από τις τρέχουσες υποχρεώσεις  που καλείται να αντιμετωπίσει, προετοιμάζεται και για την επόμενη σχολική χρονιά». «Οργανωνόμαστε σιγά σιγά και για το νέο σχολικό έτος, προγραμματίζοντας  ήδη από την άνοιξη την επόμενη χρονιά 2020-2021. Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για τις τοποθετήσεις, μεταθέσεις οργανόγραμμα, κενά ελλείψεις ώστε ο Σεπτέμβρης να τα βρει όλα έτοιμα και τους δασκάλους στις θέσεις τους» αναφέρει ο Χρήστος Κολοβός

Εδώ χωράει αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» και σύμφωνα με τον κ. Κολοβό «οι εκπαιδευτικοί ζουν  μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Η κρίση αυτή μας έπιασε απροετοίμαστους σε κάθε τομέα της ζωής μας άρα και στην εκπαίδευση, γιατί ούτε την κατάλληλη προετοιμασία είχαν οι δάσκαλοι σε αυτό που κάνουν , ούτε υλικοτεχνική υποδομή υπήρχε., είτε στα σχολεία είτε στα σπίτια των μαθητών για να ανταποκριθούν. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα σύμπλεγμα αναγκών που πρέπει να καλυφθεί ούτως ώστε να ανταποκριθούμε. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο είχε μια πλατφόρμα το οποίο κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες μέχρι πριν από ένα δυο μήνες γιατί οι επισκέψεις και οι ανάγκες επαρκούσαν να ανταποκριθεί. Ξαφνικά αυτές οι ανάγκες πολλαπλασιάστηκαν και το υπουργείο στην συνέχεια βρήκε διάφορους τρόπους και μπήκαμε σε μια διαδικασία τηλεκπαίδευσης. Τελικά η ανάγκη σε κάνει να προσαρμοστείς και ως υπουργείο και ως σχολείο και ως γονέας. Αυτά τα τρία επίπεδα έπρεπε να εναρμονιστούν. Ήδη τρέχουμε τον δεύτερο μήνα αναστολής των σχολείων και δεν ξέρουμε πότε θα ξεκινήσουν, αλλά όλοι οι δάσκαλοι ανταποκρίθηκαν παρόλες τις δυσκολίες σε ελλείψεις που είχαν σε τεχνολογική γνώση. Όλοι αυτοί μπήκαν στα βαθιά και ανταποκρίθηκαν ακόμη και μέσα στις διακοπές του Πάσχα»

Όμως υπάρχει στην ηγεσία του υπουργείου ένας γενικότερος προβληματισμός για το τι μέλλει γενέσθαι με τα σχολεία και ο διευθυντής της  Αθμίας εκπαίδευσης του νομού Αιτωλοακαρνανίας τονίζει «Το σύνολο των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι γερασμένο. Άρα μια πιθανότητα ενός κρούσματος που
μπορεί να διασπαρεί σε μια σχολική μονάδα καταλαβαίνεται τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Άρα λοιπόν η απόφαση που πρόκειται να παρθεί είναι πολύ δύσκολη. Μελετώνται και συζητούνται, ερευνώνται διάφορες μέθοδοι και τρόποι επανεκκίνησης όπως με μικρότερα τμήματα Κυρίως στις πόλεις που τα τμήματα είναι της τάξης των 20-25 μαθητών δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξει ένα τέτοιο τμήμα. Μελετάται να γίνονται μαθήματα σε βάρδιες, σπαστά.  Υπάρχει ο παλιός νόμος πλαίσιο του 1985 που προβλέπει όταν καλυφθούν  το 2/3 της ύλης η χρονιά θεωρείται ότι μπορεί να ολοκληρωθεί. Όλες οι σκέψεις είναι στο τραπέζι και όλα αυτά θα τα συζητήσουν οι ειδικοί και όχι εμείς. Εμείς απλά θα εκτελέσουμε. Ίσως να παραταθεί η σχολική χρονιά ή να ξεκινήσουν τα μαθήματα νωρίτερα το Σεπτέμβριο, να καλύψουμε την ύλη της προηγούμενης χρονιάς».

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

You may also like

Ρυθμίσεις απορρήτου
Όνομα Ενεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Cookies
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.