Το ΔΣ της ΟΑΣ Αιτωλοακαρνανίας καλεί τους βιοπαλαιστές αγρότες και κτηνοτρόφους, να συμμετέχουν στον εορτασμό της 48η επετείου από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, στο Αγρίνιο, την Τετάρτη 17 Νοέμβρη, στην κεντρική πλατεία της πόλης, στις 6:30μμ, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...







