Ανησυχία στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου προκάλεσε η έλευση οχήματος της πυροσβεστικής υπηρεσίας Αγρινίου σήμερα λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι. Πιο συγκεκριμένα η Π.Υ. Αγρινίου κλήθηκε επειδή σε διαμέρισμα περίοικοι είδαν να βγαίνουν μαύροι καπνοί. Όταν έφτασαν στο σημείο οι πυροσβέστες διαπίστωσαν ότι ο απορροφητήρας του διαμερίσματος είχε σοβαρό πρόβλημα και η ιδιοκτήτρια είχε εισπνεύσει καπνούς. Άμεσα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Συγκλονίζει η μάχη του 16χρονου Λάμπρου για τη ζωή – Συγκινητικό κύμα αλληλεγγύης για το ταξίδι ελπίδας στο εξωτερικό
Μια μεγάλη μάχη για τη ζωή δίνει ο 16χρονος Λάμπρος, με καταγωγή από το Αγρίνιο,...






