Κατεδαφίστηκε σήμερα το πρωί το παλιό σπίτι στην συμβολή των οδών Γρίβα και Παναγορπούλου . Ο δήμος προχώρησε στην κατεδάφιση του συγκεκριμένου σπιτιού και σύμφωνα με απόφαση της δημοτικής αρχής ο χώρος θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου με μια σειρά από παρεμβάσεις, που αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα.
«Δοκίμεια 2026»: Ιππική συνάντηση και λαϊκή βραδιά στο Δοκίμι στις 22 Ιουνίου
Μία ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στην παράδοση, το άλογο και τη λαϊκή διασκέδαση θα πραγματοποιηθεί τη...









