Την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020 στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί, στην αίθουσα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου, η εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας των εργαζομένων στο Δήμο Αγρινίου.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...







