Την Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020 στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί, στην αίθουσα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Αγρινίου, η εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας των εργαζομένων στο Δήμο Αγρινίου.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






