Συνεχίζονται οι εμβολιασμοί στο Κέντρο Υγείας Αγρινίου με τα εμβόλια της Pfizer σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στον ΔΥΤΙΚΑ FM και την Δήμητρα Λαοπόδη ο διευθυντής του Κ.Υ. Βασίλης Σκορδάς. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι καθημερινά γίνονται περισσότεροι από 100 εμβολιασμοί ενώ τις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξει και τρίτο εμβολιαστικό κέντρο στο Κ.Υ. Αγρινίου ώστε να εμβολιαστούν όσοι περισσότεροι πολίτες γίνεται αφού αναμένονται να φτάσουν και νέες παρτίδες εμβολίων.
Νύχτα τρόμου στο Παναιτώλιο: Κάτοικοι καταγγέλλουν εκφοβισμό και απειλές στους δρόμους του χωριού
Σκηνές που, σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων, θύμιζαν «Άγρια Δύση» εκτυλίχθηκαν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου στο...








