Ορκίστηκε σήμερα στις 11 το πρωί ο νέος διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Αγρινίου και Μεσολογγίου Ανδρέας Τσώλης. Το ΦΕΚ με τον διορισμό του κ. Τσώλη βγήκε λίγες μέρες πριν και σήμερα το πρώι έδωσε το παρόν στην 6η ΥΠΕ όπου και ορκίστηκε. την προσεχή Δευτέρα αναμένεται να αναλάβει και τυπικά τα καθήκοντα του, ενώ χθες ενημερώθηκε από τον αναπληρωτή διοικητή Πάνο Παπαδόπουλο.
Δ. Τραπεζιώτης: Συλλυπητήριο Μήνυμα για την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης πληροφορηθήκαμε την απώλεια της Μαρίας Τσούτσου, μιας σπουδαίας γυναίκας που αφιέρωσε...






