Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στον Άγιο Κωνσταντίνο, από αστυνομικό του Τμήματος Τροχαίας Αγρινίου, που βρίσκονταν εκτός υπηρεσίας, ένας 39χρονος ημεδαπός, διότι εισήλθε σε Ιερό Ναό, παραβίασε κυτίο και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









