Από τη ΔΕΥΑA ανακοινώνεται ότι αύριο Πέμπτη 16-11-2023 και από ώρα 08:00 (πρωινή) έως 14:00 (μεσημέρι) θα γίνει διακοπή νερού στην περιοχή ανατολικά του Ι.Ν. Αγίου Θωμά λόγω εργασιών στο δίκτυο ύδρευσης. Θα επηρεαστούν οι πάροδοι 4η έως και 8η της οδού Κολοκοτρώνη.
Το τελευταίο αντίο στη μεγάλη κυρία της προσφοράς, Μαρία Τσούτσου
Σε μια ατμόσφαιρα βαριά από συγκίνηση, δάκρυα και σιωπηλό σεβασμό, το Αγρίνιο αποχαιρέτησε σήμερα την...






