Εκτεταμένη διακοπή ρεύματος αυτή την στιγμή σε χωριά του Ξηρομέρου λόγω βλάβης στην Αμφιλοχία (Υ/Σ Στάνου). Σε επικοινωνία που είχαμε ενημερωθήκαμε ότι συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ εργάζονται ώστε να την αποκαταστήσουν όσο πιο σύντομα.
Δικαίωση για τις Φυτείες Ξηρομέρου: Το ΣτΕ ακύρωσε οριστικά τις άδειες για τις τρεις μονάδες βιορευστών
Πλήρη δικαίωση για τον πολυετή αγώνα κατοίκων και φορέων των Φυτειών Ξηρομέρου αποτελεί η έκδοση...









