Την κατανόηση των πολιτών για τη διακοπή νερού που σημειώθηκε σήμερα από τις 5 το πρωί σε περιοχές του Αγρινίου, ζήτησε ο αντιπρόεδρος της ΔΕΥΑ Αγρινίου ο Κωνσταντίνος Κιτσοπάνος. Η διακοπή σύμφωνα με τον κ. Κιτσοπάνο οφείλονταν στις εργασίες που γίνονταν σε πολλά σημεία όπου εκτελούνται έργα για την διαμόρφωση οδών και με την ευκαιρία η ΔΕΥΑ προχωρά σε αντικατάσταση των αγωγών ύδρευσης και περαιτέρω διαμερισματοποίηση.
Κοιμητήριο Δοκιμίου: Καταγγελίες πολιτών και εικόνες που προκαλούν προβληματισμό
Στο κοιμητήριο του Δοκιμίου βρέθηκε η κάμερα του AgrinioNet.gr , έπειτα από καταγγελίες κατοίκων της...






