Την Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 10:00, θα συνεδριάσει το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο του Δήμου Αγρινίου με θέμα: «Ετοιμότητα αντιμετώπισης κινδύνων από την εκδήλωση χιονοπτώσεων και παγετού εν όψει της χειμερινής περιόδου 2021-2022». Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, επί της οδού Αναστασιάδη 1.
Σοκ στο Αγρίνιο: Άνδρας φέρεται να ξυλοκόπησε γυναίκα στο κέντρο της πόλης. Κηλίδες αίματος στην είσοδο πολυκατοικίας
Σοβαρό επεισόδιο βίας σημειώθηκε χθες το βράδυ στο κέντρο του Αγρινίου, προκαλώντας αναστάτωση στους κατοίκους...









